ÄNGEL

Nu är det såhär att jag säljer Änglar! Till hösten kommer jag starta upp mitt UF företag där jag kommer designa smycken och nu under sommaren kommer jag även sälja lite smått.
Det jag gör nu är att jag säljer änglar till förmån för Rädda Barnen.
Änglarna kostar 25:- styck och då går 10:- av den kostnaden till Rädda Barnen. För att köpa en ängel kan ni kommentera detta inlägget eller mejla till [email protected].
Om ni väljer att köpa en ängel så kommer ni få bestämma färg själv och om ni vill ha en i guld eller i silver.
Det kommer även sitta på ett hänge så att ni kan sätta fast det i ett halsband eller armband, dock finns inte dessa med på bild.


Kommentarer
» Em

Riktigt snygga!!

2010-07-02 // 20:27:59
URL: http://www.emtfoto.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback