DANSUPPVISNING

Förlåt för dålig uppdatering idag. Men har varit på dansuppvisning hela dagen så det har inte kunnat blogga! Men det är väl ingen mer än jag som lider av det iofs :p Jag har inte sagt det förut är i bloggen, men jag jobbar som danslärare för småbarns grupper. Idag var min äldsta grupp med. (Dem syns på de 4 första bilderna). De var med på uppvisningen, och jag måste säga att jag är riktigt stolt över dom! Dom var sååååå duktiga! :')

(Varning för bildbomb
och ej redigerade bilder!)

Som tack för terminen fick jag en jätte fin skål med polkagrisar i! :)


Kommentarer
» Paulina

Söt blogg kolla gärna in min !! :D <33

2010-07-07 // 16:00:15
URL: http://pavooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback